Cicliste Per Caso - Grizzly Tour
This documentary tells the story of two women travelling by bike across the United States, from Canada to Mexico, along the Great Divide. A unique adventure through the most remote areas of the Rocky Mountains, between pristine nature and wild animals.
This documentary tells the story of two women travelling by bike across the United States, from Canada to Mexico, along the Great Divide. A unique adventure through the most remote areas of the Rocky Mountains, between pristine nature and wild animals. An epic journey that led them to travel 4,000 km and climb 60,000 meters and that, day after day, forced them to face their own limits, their strength and fragilities, and tested their relationship, because every journey is always a love story.