The Final Chapter
Opened during the pandemic, comedian Kevin Gildea's unique and eclectic bookshop became one of the city's hidden treasures, but closed its doors for the last time in 2023. Hear Kevin's philosophy behind his unusual bookshop and the reactions of his customers in the final days of its existence.