A police chief (Danny Glover) who learns that an invisible, extraterrestrial big game-hunting creature is killing criminals and cops also learns that he is to be its next target!
Danny Glover stars in this electrifying sequel as a police lieutenant grappling with a pileup of mangled bodies found by his officers. But instead of being the work of feuding gangs, as he first thought, the vicious slayings have been perpetrated by a deadly, invisible alien creature. Now, not only is the alien in the urban jungle of Los Angeles – the lieutenant is its next intended target!