All You Need is Lie
After being stuck in the jungle of celibacy and dating apps, Zoé has finally met the man of her life. This idyll lasts two hours before Robinson falls into a coma. After a misunderstanding, it would seem she is now engaged to the man and in charge of his two children during his hospital stay. As she gets caught up in this game, Zoé now has to play the girlfriend of a man she barely knows.
After being stuck in the jungle of celibacy and dating apps for some time, Zoé has finally met the man of her life. This idyll lasts two hours before Robinson falls into a coma. After a misunderstanding, it would seem she is now engaged to the man and in charge of his two children during his hospital stay. As she gets caught up in this game, Zoé now has to play the girlfriend of a man she barely knows. By dints of lies and by slipping into the world of this charming stranger, would she start believing in this love story? What will happen when he wakes up?