Tuck Everlasting
A young woman meets and falls in love with a young man who is part of a family of immortals.
Walt Disney Pictures' Tuck Everlasting, a timeless and enchanting adventure about one girl's magical summer, will captivate audiences of any age. Young Winnie Foster, stifled by the formality of her proper life and domineering mother, escapes into the woods only to get lost. Soon she happens upon Jesse Tuck — a boy full of life and adventure who's unlike anyone she's ever met — and falls in love. The Tucks, a kind and generous family, have a powerful secret: a spring that holds the magic of everlasting life. And now, Winnie must choose to live life as she knows it or drink from the spring. It's a life-affirming adventure that will cast its irresistible spell over you.