Descendants: The Rise of Red Sing-Along
In this singalong version of the hit movie "Descendants: The Rise of Red," after the Queen of Hearts incites a coup on Auradon, her rebellious daughter Red and Cinderella's perfectionist daughter Chloe join forces and travel back in time to undo the traumatic event that set Red's mother down her villainous path.