Desde Que El Mundo Es Mundo
In the heart of Ribera del Duero, Gonzalo and his family embody the resilience of rural Spain amidst the economic crisis. While navigating the challenges of unemployment and factory closures, they find solace in ancient traditions of farming and winemaking. "Since the World Was World" offers a poignant glimpse into their struggle for survival and the enduring spirit of village life.