African Cats
An epic true story set against the backdrop of one of the wildest places on Earth, African Cats captures the real-life love, humor and determination of the majestic kings of the savanna. Meet Mara, an endearing lion cub striving to be like her mother; Sita, a cheetah and single mother of five; and Fang, a proud leader of the pride who must defend his family from a rival lion.
An epic true story set against the backdrop of one of the wildest places on Earth, African Cats captures the real-life love, humor, and determination of the majestic kings of the savanna. Narrated by Samuel L. Jackson, the story features Mara, an endearing lion cub who strives to grow up with her mother's strength, spirit, and wisdom; Sita, a fearless cheetah and single mother of five mischievous newborns; and Fang, a proud leader of the pride who must defend his family from a rival lion and his sons.