Europe's Largest Desert
In the arid lands near the Pyrenees, where rain is scarce and winds relentless, a peculiar ecosystem thrives. Despite the moon-like landscape, life persists, showcasing remarkable resilience. This documentary explores the intricate balance between survival and adversity, revealing the hidden heart of a harsh environment where only the toughest creatures endure.