Io Ci Sono
The true story of the pain and rebirth of a woman following a disfiguring acid attack by her ex-boyfriend. On the evening of 16 April 2013, Lucia Annibali returns home to find a masked man waiting for her just inside the front door of her flat. He throws some liquid over her and then escapes. Lucia feels her skin burn and become disfigured, and within a few moments, she can't see anything.