Jewel of the Nile
In this thrilling sequel to Romancing the Stone, Joan (Kathleen Turner) and Jack (Michael Douglas) are back in the fast lane on a perilous trek to find the mysterious “jewel.”
In this thrill-packed sequel to Romancing The Stone, novelist Joan Wilder (Kathleen Turner) and wanderer Jack Colton (Michael Douglas) find themselves on yet another perilous trek – this time through the fierce North African Desert. But when Joan is abducted, it’s up to Jack to rescue her – even though his partner Ralph (Danny DeVito) has other plans.