Keppi
Aava yearns for a dog. Her father creates a peculiar test: if she can walk a stick for two weeks, she'll get a dog. As Aava grows attached to the stick, tension mounts between her parents. Aava's mother sees her husband's test as a diversion from taking responsibility. Family strife ensues, altering Aava's journey in surprising ways.
Young Aava dreams of having a dog. Her skeptical father devises a test to see if she's responsible enough. If she can walk a stick on a leash for two weeks, he'll consider her request. As Aava embarks on this peculiar challenge, she becomes surprisingly attached to the stick. Meanwhile, tension brews between her parents. Aava's mother perceives her husband's unusual solution as a way to avoid the problem, hinting at deeper family issues. Their disagreements reach a climax, impacting Aava's quest in unexpected ways.