The Beach
A young American backpacker (Leonardo DiCaprio) craving the ultimate adventure finds a secret tropical beach, where paradise can quickly become a jungle of seduction and danger.
Leonardo DiCaprio is electrifying in this seductive thriller from director Danny Boyle (Trance, Slumdog Millionaire). When Richard (DiCaprio), a young American backpacker traveling through Thailand, discovers a map to a beautiful secret beach, he thinks he’s found the ultimate thrill. But the isolated paradise soon becomes a place of peril in this chilling drama that also stars Tilda Swinton.