La Stoccata Vincente
“The Winning Thrust” brings for the first time to the screen the true story of world fencing champion Paolo Pizzo. The film tells an exemplary story of sport, redemption, tenacity and determination, because Paolo Pizzo, twice world champion in the fencing specialty, had to face the most important challenge of his life, against a brain tumor, when he was only 14 years old.