Frozen Sing-Along
Sing along to all the songs in Walt Disney Animation Studios’ "Frozen.” The Sing-Along version of the film features on-screen lyrics as you watch your favorite musical numbers, including “Love Is an Open Door,” “Let it Go,” “In Summer,” “Do You Want to Build a Snowman?” and more!