Les Bigorneaux
In Brignogan-Plages, thirty-year-old Zoé works at a bar with her father, Guy. Barmaid and boss combined, she is exhausted from having to be responsible for everything and supporting Guy since her mother's death. One morning, Zoé starts suffering from dizzy spells and nausea, which upset her daily routine. She fears she might be pregnant, but the diagnosis reveals something entirely different.
In Brignogan-Plages, thirty-year-old Zoé works at The Winkles bar with her father, Guy. Barmaid and boss combined, she is exhausted from having to be responsible for everything and supporting Guy since her mother's premature death. One morning, Zoé starts suffering from dizzy spells and nausea, which upset her daily routine. She fears that she might be pregnant, but her gynecologist informs her that she is suffering from something entirely different.