Lighthouse Lesvos
This one-hour documentary portrays Lifeguard Hellas volunteers stationed at Lighthouse Molyvos Beach and Zone 5 on Lesvos Island, aiding refugees crossing the Aegean Sea. It highlights their motivations, experiences, and challenges, shedding light on the global refugee crisis and their courageous efforts to save lives amidst nature's forces.