Lost City of Machu Picchu
High in the Peruvian Andes lies the ancient city of Machu Picchu, a lost city of doorways and passages that hint at the ghosts of its past. Who were the mysterious people who built it and why? The answers lie below the surface, and mummy kings wait to share their stories. But will these revelations finally lay the ghosts of Machu Picchu to rest?