Music by John Williams
His unforgettable scores are an essential part of some of the most beloved movies of our time, over a career that spans decades. See and hear maestro John Williams’ own story, with insights from filmmakers, musicians, and others he has inspired, complete with rare behind-the-scenes looks at the making of movie history.