Pond
A little fish finds itself cut off from the sea in a tidal pool, and the inhabitants of the pool look at the newcomer with suspicion and curiosity. But when a dangerous seagull threatens the animals, they all come together in an attempt to drive the troublemaker away.
A school of fish are out at sea when hungry seagulls attack them. One little fish flees towards the shore but finds itself cut off and in a tidal pool. The inhabitants of the pool look at the newcomer with suspicion and curiosity. But when a dangerous seagull threatens the animals, they all join forces in a combined attempt to drive the troublemaker away.