The Drop
When lonely Brooklyn bartender Bob Saginowski (Tom Hardy) uncovers a drop of a different sort in the form of a battered pit bull puppy that he rescues from certain death, he comes into contact with Nadia (Noomi Rapace), a mysterious woman hiding a dark past.
THE DROP follows lonely bartender Bob Saginowski through a covert scheme of funneling cash to local gangsters – "money drops" – in the underworld of Brooklyn bars. Under the heavy hand of his employer and cousin Marv, Bob finds himself at the center of a robbery gone awry and entwined in an investigation that digs deep into the neighborhood’s past where friends, families, and foes all work together to make a living – no matter the cost.