Suspendu
At dawn in an important classical dance conservatory, a boy falls while rehearsing. Something breaks in his foot, causing a sharp pain. But it's the day of the exam, and he refuses to quit. He tries to face his dance partner and classmates, convincing himself his body has no limits.