The Marine
A former marine special forces commander hunts down a cutthroat crew of diamond thieves who have abducted his wife.
WWE champion John Cena dominates as Marine John Triton. Wherever there's danger, Triton is usually smack dab in the middle of it, and he doesn't play by rules! After he's unwillingly discharged from Iraq, Triton's beautiful wife Kate (Kelly Carlson) is kidnapped by merciless jewel thieves led by a vicious killer (Robert Patrick)! Now, Triton must fight to save her, utilizing his most powerful weapon - himself!