The Omen
When the U.S. Ambassador to England begins to suspect that his son is the Anti-Christ, he must wrestle with the decision to kill the child.
In this chilling remake of The Omen, U.S. diplomat Robert Thorn (Liev Schreiber) substitutes an orphan for his own stillborn baby in order to spare his unknowing wife (Julia Stiles). But after a series of grotesque murders and dire warnings, they come to the horrifying realization that their child is the son of Satan!