The Real Red Tails
The discovery of a WWII-era P-39 airplane in Lake Huron reignites interest in an unsolved mystery involving the Tuskegee Airmen.
THE REAL RED TAILS, narrated by Sheryl Lee Ralph, tells of the discovery of a WW2-era P-39 airplane in Lake Huron, Michigan, reigniting a story lost to time. Tuskegee pilot Frank Moody perished in the crash, but the impact of his unit’s accomplishments survives to this day. The one-hour special explores the history of the Tuskegee Airmen and the mission to solve this 80-year-old mystery.