The Revenant
Leonardo DiCaprio and Tom Hardy star in Alejandro G. Iñárritu’s visceral, epic tale of survival and betrayal inspired by true events that’s set in America’s uncharted wilderness.
Leonardo DiCaprio stars in this critically acclaimed epic adventure inspired by true events from writer-director Alejandro G. Iñárritu. While on a hunting expedition in the American wilderness, Hugh Glass (DiCaprio) is attacked by a bear and left for dead. Despite unimaginable grief and betrayal by his confidant (Tom Hardy), Glass must navigate a vicious winter in a relentless pursuit to live.