The Rock
When a vengeful general seizes control of Alcatraz Island and threatens to launch poison gas missiles, a chemical weapons expert and a federal prisoner join forces to stop him and avoid catastrophic results.
Hollywood superstar Sean Connery joins Academy Award(R)-winner Nicolas Cage in this action-packed thriller. All of San Francisco is taken hostage when a vengeful general (Ed Harris) seizes control of Alcatraz Island, threatening to launch missiles loaded with deadly poison gas! With time running out, only a young FBI chemical weapons expert (Cage) and a notorious federal prisoner (Connery) have the skills to penetrate the island fortress and defuse the lethal situation!