Vous N'aurez Pas Ma Haine
Antoine lost his wife in the Bataclan bombing in Paris. In a Facebook post, he explains how he resists hate: he opposes that of terrorists to his love for his 3-year-old son. Bereaved, he seems to be losing ground.