Atlas of Cursed Places
Author and adventurer Sam Sheridan explores the Earth's most iconic cursed places, searching for the point where modern science and myth intersect.
With the help of emerging science, Sam dives deep into the curse of the Bermuda Triangle.
Sam investigates the curse of Vlad Tepes with help from emerging science in genetics.
Hoodoo priestess Aunt Julia Brown curses a Louisiana swamp and the people in it.