Bizaardvark
Best friends Paige and Frankie take the video blogging world by storm with their quirky online comedy channel “Bizaardvark.” Upon hitting 10,000 subscribers, these besties are invited to produce their videos at the influential Vuuugle Studios. In this cool environment – and with the help of longtime friend and 12-year-old agent Bernie, plus fellow Vuuugle stars Dirk and Amelia – these best friends embark on comedic adventures in their quest to rule the blogosphere.