Boris
More than 10 years have passed, and Boris' crew no longer works for the Network, but for a super powerful Platform. The entire crew is assigned to the series "Life of Jesus," which also features Stanis as both the lead actor and a producer. The newly-introduced, super-strict rules of the Platform and its mysterious Algorithm present the crew with plenty of challenges.
Boris is back! After more than 10 years since the last season, our characters now work for a powerful global platform. The series they are about to film is “Life of Jesus,” the brainchild of the ever-more megalomaniac Stanis La Rochelle and his producer. Stanis, married to Corinna, has hired the usual three writers, the inevitable director René, and Lopez, the former network manager-turned-producer. To mediate between the Platform and our heroes is Alessandro, the set “slave” from “The Eyes of the Heart” – who is now the Platform Executive for Italian Series. Between navigating the Algorithm, the entity that knows and decides all - and a behavioral code to follow on set - our beloved crew faces real difficulty adjusting to the new rules dictated by the Platform.