Chip 'n Dale's Rescue Rangers
Chip and Dale head a small, eccentric group of animal characters who monitor not only the "human" world, but the animal community as well, solving mysteries wherever they may be. The "RESCUE RANGERS" take the cases that "fall through the cracks."