Code Black
A heart-pounding medical drama that takes place in the busiest, most notorious ER in the nation, where the staggering influx of patients can outweigh the limited resources available to the extraordinary doctors and nurses whose job is to treat them all – creating a condition known as Code Black. At the heart of the ER’s controlled chaos is Residency Director Dr. Leanne Rorish, renowned for successfully performing high-risk procedures in Center Stage, runs the trauma area reserved for the most critical cases.