Dead End Express
On the edge of the American frontier, a few brave men risk their lives delivering vital supplies to people living off the grid.
On the edge of the American frontier, a few brave men risk their lives delivering vital supplies to people living off the grid. From the dense woodlands of Montana’s Flathead National Forest, through the isolated heart of Idaho’s Hells Canyon, to the frozen wastelands of Alaska’s high tundra, we follow five rugged adventurers as they live and breath the high-stakes of hauling critical cargo into these unique tracts of wilderness.