Don't Trust the B---- In Apartment 23
After a naïve Midwestern girl's big city dreams are dashed her first week in New York, she finds herself living with her worst nightmare in this hilarious, contemporary comedy about a female odd couple who are surrounded by an outrageous cast of characters.