Extreme Rescues
With dramatic real-life footage captured by the rescuers themselves, Extreme Rescues puts viewers in the center of the action for every heart-stopping second.
Extreme Rescues does a 180 on the traditional survival genre. Telling dramatic real-life stories from across the globe, using footage captured by the rescuers themselves, this series puts viewers in the center of the action for every heart-stopping twist and turn as they witness life-saving feats in real time.