Finding Priscila
In 2004, Brasil is shaken by the disappearance of Priscila, sister of MMA world champion Vitor Belfort. The police are racing against time to solve the case, but twenty years later, more questions than answers.
In 2004, Brazil stopped to follow the drama of the family of famous wrestler Vitor Belfort, who, accustomed to the glory of the octagon, was shaken by the disappearance of his sister, the cheerful Priscila. Amid theories and fake evidence, the search for her becomes endless, full of tortuous paths, somber characters and more doubts than answers, in a plot that includes politics, drug trafficking and the media. However, twenty years later, Priscila’s real personality could be the key to put an end to this mysterious story.