Flipante Noa
Noa, a very special and kind twelve-year-old girl, comes from Antarctica to study at the ESKA. Every morning at ESKA, even the most insignificant detail about the "civilized world" will become a crazy adventure for Noa and her very special group of friends. With all the flipping and jumping going around, Noa will know the true meaning of friendship and learn about being true to herself.
Noa, a very special and kind twelve-year-old girl, comes from Antarctica, where her parents work as scientists, to study at the ESKA, a boarding school designed for kids who love skating, BMX, or any thing with wheels. Every morning at ESKA, even the most insignificant detail about the "civilized world" will become a crazy adventure for Noa and her very special group of friends. There is also Noa's imaginary friend Kev, a very determined penguin that can't get away from trouble. With all the flipping and jumping going around, Noa will know the true meaning of friendship and learn about being true to herself. She'll be watched by Theresa, the unpredictable school principal, Julius, the skating teacher, and Matías, the strange janitor/handyman/gardener at ESKA.