Last Man Standing
The series stars Tim Allen as Mike Baxter, a happily married father of three daughters, who tries to maintain his manliness in a home surrounded by women. Seeking refuge in the manly embrace of his job as marketing director at the Outdoor Man store, Mike revels in his vlog, which he uses as a pulpit for his many opinions – which often have nothing to do with the store’s merchandise.
Mike Baxter is a happily married father of three daughters who finds himself the odd man out as he tries to maintain his manliness in a home surrounded by women. Mike tries to escape all the female drama at home in the warm, manly embrace of his job at the Outdoor Man store, a sporting goods emporium where he is marketing director. He also revels in his Outdoor Man vlog, which he uses as a pulpit for his opinions -- which often have nothing to do with the store's merchandise. When he's supposed to be selling mountain bikes or kayaks, he somehow ends up spouting off about the environment, health care, politics or any other topic occupying his mind.
Mike reluctantly mentors Ryan, while Mandy and Kyle secretly help Ed with his bucket list.
Mike regrets urging Joe to buy a classic Jeep when he realizes how he wants to restore it.
Mike and Vanessa help Mandy and Kyle plan for the future as Jen begins working at OutdoorMan.
Kristin drives a hard bargain when Ryan tries to make a business deal with Outdoor Man.