Hit-Monkey
A rage-fueled monkey and an obnoxious ghost team up to take down the Tokyo Underworld.
A Japanese snow monkey, aided by the ghost of an American assassin, goes on a revenge quest through the Tokyo Underworld and becomes the famous “killer of killers.”