Mickey Mouse Roadster Racers
Mickey, Donald, Goofy, Minnie and Daisy run a garage in Hot Dog Hills as they get ready to compete with their transforming roadsters in races around town and around the world!
Hot rod diggity dog! The Sensational Six are on the move! Mickey, Donald, Goofy, Minnie and Daisy run a garage in Hot Dog Hills as they get ready to compete with their transforming roadsters in races around town and around the world! And when they aren't on the road, Daisy and Minnie run The Happy Helpers, their own business of lending a helping hand to folks around town. Get ready, get set to GO on all new adventures with Mickey and his friends!