Never Let Him Go
In 1988 the body of Scott Johnson, a 27-year-old gay American doctoral student, was found sprawled below a cliff on a rugged beach in Sydney, Australia. For the past 30 years, his older brother Steve has been doggedly trying to find out what happened to Scott. He never could have imagined the tinderbox he would crack open.
In 1988 the body of Scott Johnson, a 27-year-old gay American doctoral student, was found sprawled below a cliff on a rugged beach in Sydney, Australia. For the past 30 years, his older brother Steve has been doggedly trying to find out what happened to Scott. He never could have imagined the tinderbox he would crack open. This new multi-part series delves into Steve’s three decade journey in pursuit of the truth and follows the unfolding investigation into several of the 30 unsolved murders.