Pauline
Pauline gets pregnant after a one-night stand with Lukas. Something is very wrong with the pregnancy. When Luke reveals that he is the son of the devil incarnate and heir to hell, nothing is ever the same again. Between the fronts of demons and angels, Pauline's pregnancy also gives her supernatural abilities. She becomes the decisive force in the epic battle between good and evil.
Pauline is about to graduate from high school and a scholarship abroad is within her grasp. Everything changes when the nineteen-year-old gets pregnant after a one-night stand with Lukas. This messes up all her plans, and she doesn't need feelings for Lukas right now. Moreover, something is very wrong with the pregnancy. Pauline develops supernatural powers. She finds out Lukas is the son of the devil incarnate, and then is caught between angels and demons - and in the sights of the queen of hell herself. The junior demon in her belly turns out to be the decisive force in the epic battle between good and evil. And Pauline? She's supposed to save the world. What the hell?