Penny on M.A.R.S.
Penny, secret daughter of the most famous popstar, and her friend Camilla, attends M.A.R.S., the most important school of Music and Arts.
Penny is the daughter of Bakia, the most famous popstar of the hour. With her best friend Camilla, she decides to attend M.A.R.S., the most important school of Music and Arts. Here she will find new friends, she will face many challenges and she will keep looking for the father she's never met.