Peter the Great: Greater Than Ever
After twenty years abroad, Pedro returns to Colombia and once again falls in love with the wrong woman. Fernanda is his son’s boss and future mother-in-law, which puts Junior's rising career at risk. To protect him, Pedro hides their blood ties from everyone, and works on rebuilding their troubled relationship whilst trying to navigate his love life.
After twenty years of running from his failed relationship with Paula, Pedro returns to Colombia and falls in love once again with the wrong person. His new romantic interest is Fernanda, his son’s boss and future mother-in-law. The return of a broke, lovestruck, and estranged father puts Pedro Junior´s rising career at risk. To protect him, Pedro hides their blood ties from everyone, and privately begins an emotional healing journey of father and son. Meanwhile, Fernanda develops feelings for Pedro, but her daughter Mariana, who is Junior´s girlfriend, starts a hate war on Pedro and exposes his and Junior’s true relationship. Now, Pedro’s newfound love and his tie with his son are on the verge of breaking again.