Plastiki: 12,000 Bottle Boat
Follow the extraordinary journey of the Plastiki, a boat built from over 12,000 recycled plastic drinking bottles.
Follow the extraordinary journey of the Plastiki, a boat built from over 12,000 recycled plastic drinking bottles, as Adventurer David De Rothschild attempts to sail the boat across the Pacific from San Francisco to Sydney.