Narco Wars
NARCO WARS explores how opportunistic smuggling networks in Latin America turned into powerful and ruthless drug cartels with unprecedented power.
NARCO WARS explores how opportunistic smuggling networks in Latin America turned into powerful and ruthless drug cartels with the power to destabilize and tear apart whole countries. The series combines gripping access to cartel members and the law enforcement agencies opposing them with a deep dive documentary exploration of the geo-political, social and cultural factors that led the cartels’ rise.