Rennervations
“Rennervations” is an original series that embraces Jeremy Renner’s passion for giving back to communities worldwide by reimagining purpose-built vehicles to meet a community’s needs. Behind the big screen, Jeremy is a construction aficionado, invested in the creative fabricator culture that exists across the globe and hopes to change lives with these skills and inspire others to do the same.
“Rennervations” is an original four-part series that embraces Jeremy Renner’s lifelong passion to give back to communities around the world by reimagining unique purpose-built vehicles to meet a community’s needs. Behind the big screen, Jeremy is a construction aficionado, and he is heavily invested in the highly creative fabricator culture that exists across the globe and hopes to change lives with these skills and inspire others to do the same. In each episode, Jeremy has the help of his celebrity friends — actress and singer Vanessa Hudgens, Indian actor, megastar and “Mission: Impossible” co-star Anil Kapoor, Latin music superstar Sebastián Yatra, and “Avengers” and “Hurt Locker” co-star Anthony Mackie — to deliver the repurposed vehicle helping each organization fulfill their mission.