Selenkay
After constantly traveling due to her parents' work, sixteen-year-old Sofía wants stability: to go to school and have friends. When they move to Río Vivo, a small town in the mountains, she finally gets what she wants, until a strange water-bound power threatens the normal teenage life she's worked so hard to achieve.
After constantly traveling due to her parents' work, sixteen-year-old Sofía wants stability: to go to school and have friends. When they move to Río Vivo, a small town in the mountains, she finally gets what she wants, until a strange water-bound power threatens the normal teenage life she's worked so hard to achieve. At the same time, the strange Fénix brothers arrive in the village and catch the attention of all the locals. Sofía is unable to avoid feeling attracted to Gael, the middle brother, despite her family's mistrust of the brothers, and they establish a deep connection. The discovery of her identity and her great power will help Sofía to understand more about herself, but it will also put everything she knows in check, putting her life and that of her entire family at risk.
When Sofía moves to Río Vivo with her family, her life takes an unexpected turn.
Happy with her new life, Sofía tries to act like an "ordinary" girl, but something's bothering her.
Sofía is still troubled by the water, but her connection to Gael will be a new distraction.
The Fénix's opening is coming and Sofía is anxious for her first party, but things get complicated.
Confused by what happened at the Fénix bar, Sofía confides in Tacu and he seems to have a solution.
Guided by Navera, Sofía begins to learn about and train with her mysterious powers.
Fed up with secrets, Sofía faces the Fénix brothers to uncover the truth but falls into a trap.
With the whole truth on the table, Sofía and Gael find themselves at a crossroads.