Soundtrack #1
Eunsoo is asked to write lyrics for a song by a famous composer. But her lyrics lacks emotion of unrequited love and is therefore rejected. One day, Eunsoo finds out that Sunwoo has a crush on someone. She asks Sunwoo to help with her lyrics while he lives at her house. Who is the one that Sunwoo falls in love with? When did their story begin?
Eunsoo seeks Sunwoo's help to write lyrics for a song which is requested by a famous composer.
While Eunsoo is in a daze after learning Sunwoo's thoughts, Sunwoo decides to admit his feelings.
Eunsoo feels void after Sunwoo leaves. She prepares to make her move as he returns to Korea.